اکبر عبدی مادر شد!

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 18 / 2 / 1392

اکبر عبدی بازیگر کمدین سینمای ایران تنها بازیگری است که توانست بازی متفاوت و دیدنی خود در نقش مادر را برای سومین بار برای خود ثبت کند.

اکبر عبدی ـ نقش مادر

اکبر عبدی ـ نقش مادر

اکبر عبدی ـ نقش مادر


اکبر عبدی برای اولین بار در سال 1373 در فیلم سینمایی «آدم برفی» به کارگردانی داود میرباقری به ایفای نقش پرداخت.
این بازیگر پس از 18 سال در فیلمی به کارگردانی رضا عطاران در نقش مادر رضا عطاران به ایفای نقش پرداخت بازی در فیلمی کمدی که فروش قابل توجهی را برای خالق آن رقم زد.
تجربه بازی در نقش مادر برای عبدی به قدری خوشایند بود که او بار دیگر تمایل پیدا کرد که خود را در این نقش محک بزند بازی در فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی.
فیلم سینمایی «زندگی دوگانه فیروز» داستان کمدی اجتماعی دارد و ماجرای آن داستان مردی میانسال را روایت می کند که بسیار خسیس است و بروز این ماجراها تحولاتی در زندگی اش را ایجاد می کند. عبدی در این فیلم در نقش مادر و خاله فرهاد اصلانی به ایفای نقش پرداخته است.
باید منتظر ماند و دید عبدی در این فیلم چگونه ظاهر شده است ساره بیات، فرهاد اصلانی و صابر ابر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

(به نقل از: آفتاب نیوز)

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: تصاویر ناب، ،
:: برچسب‌ها: اکبر عبدی, سینما,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!