فیلترشکن های صددرصد تضمینی

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 11 / 9 / 1391
امروز چند تا فیلترشکن برای شما معرفی میکنم. این فیلترشکن ها صددرصد کار می کنه و تضمینی  است و کاملا رجیستری شده است و شما می تونید بدون هیچگونه شک و تردیدی ازشون استفاده کنید البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلترشکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود داره که بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید  نمی رسید و بجای اینکه فیلترشکنی بکنند بین انسان و خدایش فیلتر درست می کنند. از این فیلترشکن هایی که وارد دنیای انسان ها شده اند می توان به تعصب غیرصحیح، تقلید کورکورانه، پیروی کردن از اکثریت، مدگرایی، پیروی کردن از عادات زشت اجتماعی و غیره اشاره نمود.
وقتی انسان مرتکب گناه می شود به مرور و تکرار گناهان، خودش را از خدا دورتر می کند و کم کم گناهان فیلترهایی می شوند که مانع ارتباط انسان با خدای خودش می گردند. در این نوشته قصد داریم فیلترشکن هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آنها هیچ فیلتری نمی تواند مانع شما شود.
1- نماز: بهترین فیلترشکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلترشکن را امضا و مهر کرده خصوصیت مهم این فیلترشکن این است که مانع می شود انسان با گناه کردن فیلترهایی رو بین خودش و خداش ایجاد کند... اگه باور ندارید این آیه رو بخوانید "ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر" (عنکبوت/44)

2- قرآن: لنگه نداره همه کسانی که متخصص هستند از این فیلترشکن بی بدیل استفاده می کنند و جلوی کلام خدای تبارک و تعالی زانو می زنند برای استفاده از این فیلترشکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید.

3- ولایت: این فیلترشکن بسیار قوی عمل می کنه برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت(علیهم السلام) انسان به سلاح عمل هم مجهز باشد و اطاعت پذیری از ولایت جزء لاینفک وجودش باشد.

(به نقل از وبگردی 20:30)


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: فیلترشکن, نماز, قرآن, ولایت,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!