بی‌سابقه‌ترین عمل پیوند صورت

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 8 / 3 / 1392

بیماری که در اثر برخورد با ماشین برش سنگ از ناحیه صورت به شدت آسییب دیده بود در مدت زمان کمتر از یک ماه پس از سانحه، توسط پزشکان لهستانی، تحت عمل جراحی منحصر به فرد پیوند کل صورت قرار گرفت.
عمل جراحی پیوند کل صورت که 27 ساعت به طول انجامید در مرکز انکولوژی در گلیویس در تاریخ 15 می (25 اردیبهشت) بر روی بیمار 33 ساله انجام شد.
این بیمار در تاریخ 23 آوریل (سوم اردیبهشت) در اثر برخورد با یک دستگاه برش سنگ دچار صدمات شدید در ناحیه صورت شد. پزشکان با استفاده از تصاویر رایانه‌ای، شدت آسیب وارد شده به صورت را مورد ارزیابی قرار دادند که نشان می داد کل چهره، فک، کام و پایین کاسه چشم نیاز به ترمیم و بازسازی جدی دارند.

پیوند صورت

(منبع: فردانیوز)

 


 

اخبار تکمیلی این عمل:
این مرد لهستانی برای نخستین بار 8 مرداد درحالی که به راحتی راه می رفت، در جمع خبرنگاران ظاهر شد. این درحالی است که اظهارات وی برای خبرنگاران قابل فهم نبود.رئیس تیم جراحان پیوند گفت: توانایی تکلم بیمار ظرف 9 ماه به حالت عادی باز می گردد.
وی اکنون می تواند ببیند، بخواند و مزه غذا را بچشد.

بی سابقه ترین عمل پیوند صورت

بی سابقه ترین عمل پیوند صورت

(منبع: konjkav.com)





منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: سلامت، ،
:: برچسب‌ها: پیوند صورت,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!