بمب روحیه! (تصویر)

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 6 / 4 / 1392

«کویان هونجیان» یک دختر چینی است که در سال ۲۰۰۰ زمانی که سه ساله بود در یک تصادف وحشتناک پزشکان مجبور شدند برای نجات دادنش هر دو پای او را به طور کامل قطع کنند. والدین فقیر این دختر نمی توانستند هزینه یک پروتز مدرن را بپردازند. فقر و ناچاری باعث شد نیمی از یک توپ بسکتبال و دو دسته چوبی، پروتز این دختر شود.

دختری با نصف بدن

زندگی سخت و عجیب او خیلی زود از او یک چهره مشهور ساخت و باعث تعجب و درس گرفتن آدم‌های سالمی شد که هر روز بخت بد خودشان را نفرین می‌کردند! اما کویان به جای ناامید شدن از زندگی به ورزش روی آورد و امیدوار بود که یکی از ورزشکاران تیم ورزشی چین در پاراالمپیک ۲۰۱۲ شود. به همین خاطر و با وجود همه دشواری ها، او سخت تمرین می کرد.

دختری با نصف بدن

بعد از پنج سال، مقام‌های دولت چین به فکر افتادند تا پروتز مدرن او را فراهم کنند. کویان حالا پروتزهای واقعی دارد، ولی خودش می گوید هنوز هم دوست دارد از توپ بسکتبال و دسته‌های چوبی به جای پروتز مدرنش استفاده کند.

دختری با نصف بدن

(برگرفته از: faraznews.com)

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: تصاویر ناب، از نگاه دوربین، خانواده و جامعه، ،
:: برچسب‌ها: تصویر, دختری با نصف بدن,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!