پیشنهاد قالیباف و پاسخ جالب روحانی

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 6 / 4 / 1392

با گذشت حدود دو هفته از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، از گوشه و کنار محافل سیاسی شنیده ها و ناگفته هایی جذابی از پشت پرده انتخابات پرشور 24خرداد به گوش می رسد.
خبرنگار پارسینه مطلع شد پس از آشکار شدن سير صعودي حسن روحاني در نظرسنجي ها، محمدباقر قاليباف به روحاني پيشنهاد کناره گيري از ادامه رقابتها به شرط دريافت سمت معاون اولي کابينه به اضافه پنج وزارتخانه در دولت آينده را داده است.
حسن روحانی به این پیشنهاد چنین پاسخ داده بود: شما کناره گيري کنيد، من معاون اولي به اضافه شش وزارتخانه را به شما مي دهم!

پیشنهاد فریبنده محمدباقر قالیباف به دکتر حسن روحانی برای انصراف

ظاهرا پیشنهاد قالیباف به کناره گیری رقبا محدود به حسن روحانی نبوده، شهردار تهران یک روز پیش از ارائه پیشنهاد کناره گیری به حسن روحانی، پيشنهاد مشابهي هم به علی اکبر ولايتي داده بود. پیشنهاد قالیباف انصراف ولایتی در ازاي تصدي وزارت امور خارجه دولت آتی بود! شنیده ها حاکی است علی اکبر ولايتي با يک روز تأخير، اين پيشنهاد را رد کرده بود.

(به نقل از: daynews.ir)

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: خبرهای برگزیده، ،
:: برچسب‌ها: دکتر حسن روحانی, دکتر محمدباقر قالیباف, دکتر علی اکبر ولایتی, انتخابات ریاست جمهوری 92,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!