بازی حدس کلمات

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 2 / 10 / 1392

 بازی واژه مخفی، یک بازی کم حجم (396 کیلوبایت)، سرگرم کننده و فکری است. البته اگر در گذشته خود کنکاشی کنید، ممکن است این بازی را به یاد آورید که با قلم و کاغذ انجام می دادید!

بازی واژه مخفی (حدس زدن کلمات)

بازی واژه مخفی (حدس زدن کلمات)

شرح بازی:

کاربر در حالت 1 نفره، یکی از موضوعات موجود در بازی را انتخاب می کند و سپس بازی، یک واژه برای حدس زدن از همان گروه را در نظر می گیرد و کاربر، 8 مرتبه فرصت دارد تا واژه مخفی شده را حدس بزند. با زدن هریک از حروف که در واژه وجود نداشته باشند، یکی از موقعیت ها از بین می رود. با استفاده از کلید راهنما (علامت سؤال در تصویر بالا) هم می توان حرف یا حروفی از واژه را روشن کرد که بسته به تعداد کاراکترهای آن کلمه در عوض راهنمایی، چند موقعیت از دست می رود. تعداد حروف هر کلمه از روی مربع های نارنجی رنگ تعیین میشود و فواصل خالی بین آنها نشان از space دارد.

اما در حالت 2 نفره، ابتدا بازیکن اول، واژه ای را برای حدس زدن در نظر می گیرد و بازیکن دوم باید آن را پیدا کند (گروه واژه، توسط بازیکن اول به بازیکن دوم اعلام می شود).

گروه واژه های موجود در بازی عبارتند از: اسم پسر، اسم دختر، جاندار، کشور، خوراکی، شهرهای ایران، فیلم ایرانی، بازیگر ایرانی و شغل.

ویژگی های کلیدی
ـ دارای قابلیت به روز رسانی برای تکراری نشدن کلمات
ـ حجم بسیار کم
ـ دارای قابلیت دونفره شدن
ـ دارای قابلیت انتخاب کلمات بصورت تصادفی و بدون تکرار
ـ و...

دانلود کنید

(پس از دانلود، فایل را از حالت ZIP خارج کنید)

 

(منبع: Barnamefa.ir)


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: رایانه، ،
:: برچسب‌ها: بازی کامپیوتری, واژه مخفی, حدس زدن کلمات,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!