مراقب اتاق پُرو باشید!

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 14 / 10 / 1392

یکی از معضلات اخلاقی در جامعه ما، سوء استفاده هایی است که برخی از فروشندگان لباس های زنانه از اتاق های پُرو در مغازه هایشان می کنند. در واقع برخی از این فروشندگان با نصب نوع خاصی از شیشه ها که رفلکس هستند و نصب دوربین در پشت آن، از صحنه تعویض لباس مشتریان خود تصویر تهیه کرده و از این طریق سوء استفاده می کنند.
هر وقت جایی بودید که مجبور شدید لباستان را عوض کنید مثلا اتاق پرو مغازه‌های لباس فروشی یا استخر، حتما به آینه موجود در اطرافتان دقت کنید. ممکن بعضی‌ از این‌ها فقط شیشه رفلکسی باشند و از پشت، دید داشته باشند و احیاناً دوربینی در حال ضبط فیلم از شما باشد. راه حل ساده‌ای وجود دارد که شما می توانید از صحت وجود آینه واقعی‌ و تشخیص آن از شیشه رفلکسی اطمینان حاصل کنید.

خوب دقت کنید. طبق عکس، انگشتتان را روی آینه بگذارید.

نحوه تشخیص آینه از شیشه رفلکسی در اتاق پرو

اگر بین انگشت و تصویر انگشت شما در آینه فاصله وجود داشت، مطمئن باشید که این آینه واقعی‌ ‌است (تصویر بالا)، اما اگر بین انگشت و تصویرِ انگشت شما هیچ فاصله ای وجود نداشت (تصویر پایین)، به این معناست که این آینه نیست بلکه شما در مقابلِ شیشه رفلکسی ایستاده اید که از پشت نسبت به شما دید دارد!

(برگرفته از: قانون آنلاین)

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: خانواده و جامعه، ،
:: برچسب‌ها: اتاق پُرو, شیشه رفلکسی,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!