ضد ولایت فقیه تر از احمدی نژاد نداریم

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 6 / 11 / 1392

محسن رفیق دوست: ضد ولایت فقیه تر از احمدی نژاد نداریم

گزیده ای از سخنان «محسن رفیقدوست» (در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین):
تحلیلی آقای هاشمی (رفسنجانی) در مورد جامعه دارد که ایشان می گویند جامعه ما سه بخش است: 20 درصد طرفداران اصلاح طلبان، 20 درصد طرفدار اصولگرایان و 60 درصد مردم عادی که ضد انقلاب نیستند ولی در داخل این دو دسته نیز قرار نمی گیرند ولی ایشان معتقدند رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و نمایندگان خبرگان را اینها انتخاب می کنند که اکثریت جامعه اند و هرکدام از این دو دسته بتواند رای 60 درصد را جذب کند آن گروه حاکم می شود.
توّرم در 8 سال گذشته به قدری زیاد بود که تورّم زندگی فقرا، هزار درصد یعنی 10 برابر افزایش پیدا کرد به طور مثال یک بسته آذوقه در سال 83 که با مبلغ 10 هزار و 900 تومان تهیه کرده بودیم بعد از 8 سال نزدیک 10 برابر افزایش پیدا کرد.
ما در زمان جنگ به دنبال پیگیری روش دستیابی به سلاح هسته ای رفتیم پیش امام، گفتم نظر شما چیست؟ ایشان گفتند: «دنبال اتم نروید» و همان موقع جمع کردیم و آقا هم گفتند حرام است واقعا نیازی هم نداریم. در پهپادها نمونه هایی را امتحان کردیم که آمریکایی ها ندارند مثلا پهپادی که در 30 ساعت پرواز 700 کیلومتر مسافت را با قابلیت حمل بمب را دارد.
قبل از انتخابات 88 مهندس موسوی که کاندیدا شدند، پدرشان مریض بود آقا (مقام معظم رهبری) به ملاقات ایشان رفتند. مهندس موسوی به آقا گفت می خواهم کاندیدا شوم و آقا گفتند: «اگر رأی بیاورید، مثل بقیه با شما رفتار می کنم.»
مهندس سعیدی کیا در دولت نهم (دولت اول احمدی نژاد)، وزیر مسکن و عضو هیأت امنای بنیاد بود. ابتدای سال چهارم به من گفت: «من می گویم زیر آسمان کبود، ضد ولایت فقیه تر از این آقا (احمدی نژاد) نداریم. من سال سوم رفتم پیش آقا (مقام معظم رهبری) گفتم می خواهم استعفا بدهم زیرا این دولت، دولت ضد ولایت فقیه است! آقا گفتند بمان تا دوره‌ات تمام شود.»
آقای فروزنده گفت: «آخر سال سوم رفتم پیش احمدی نژاد گفتم چرا با روحانیت و مراجع بد هستی؟ گفت: «آنها به چه دردی می خورند؟ آنها وضعشان روبه راه است و شکمشان سیر. من در دور دوم (از دوران ریاست جمهوری)، کارد را می گذارم کمر کیک.»
با آمدن دولت یازدهم ناامیدی در مردم به امید تبدیل شد، اگر انشاءالله درها باز شود مملکت رونق می گیرد من با عدم مذاکره با هر کسی مخالفم! آدم با دنیا قهر نمی کند. من زمان امام چند تا مطلب را گفتم یکی اینکه ما با آمریکا دعوا داریم ولی بالاخره باید بنشینیم و با هم حرف بزنیم لذا با عدم مذاکره مخالف بودم. وقتی وزیر دفاع شدم، رفتم خدمت امام، وزارتخانه نداشتیم. لانه جاسوسی هم دست سپاه بود. به احمد آقا گفتم اجازه دهند وزارت دفاع را در لانه جاسوسی تشکیل دهیم، ولی ایشان گفتند برو به امام بگو، وقتی به امام گفتم، امام گفت: «چرا آنجا، آنجا مال آمریکا است، مگر قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم.»
نتیجه این مذاکره هر چیزی باشد، به نفع ایران است حتی اگر تحریم ها کم نشود آن چیزی که ما واقعا دادیم را نمی خواستیم. امام گفت بمب اتم نمی خواهیم، آقا (مقام معظم رهبری) گفت حرام است.

(منبع: hashemirafsanjani.ir)

 

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: مقالات برگزیده، ،
:: برچسب‌ها: محسن رفیق دوست, مقام معظم رهبری, احمدی نژاد, هاشمی رفسنجانی, ولایت فقیه, تورّم, بمب اتم, مرجعیّت,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!