کودکان از کمر به هم چسبیده

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 27 / 1 / 1393

"شیوانا و شیورام" برادرانی هستند که از بدو تولد با مشکلی بسیار عجیب دست و پنجه نرم می کنند. این دو از ناحیه کمر به هم متصل هستند هردو با هم در یک سری پا مشترک هستند. در نگاه اول زندگی آنها غیرممکن به نظر خواهد رسید.

کودکان هندی به هم چسبیده

این دو حالا 12 سال است که کنار هم زندگی می کنند و مشکل زیادی با یکدیگر نداشته اند، به طوری که پزشکان و حتی خانواده آن ها نیز باور نمی کنند این دو چقدر با هم هماهنگ هستند برای انجام کارهای بسیار سختی مانند شست شو یا پوشیدن لباس.
دو برادر راز خود را در این می دانند که انگاری هیچ وقت از هم جدا نبوده اند و دوست هم ندارند به آن حالت برسند به همین دلیل دوست دارند تا آخر عمر همانجور که به دنیا آمده اند بمیرند. دکترها اعتقاد دارند آنها از بسیاری از انسان ها سالم تر هستند و می توانند عمر طولانی هم داشته باشند. این دو برای دویدن معمولا از دست و پاها استفاده می کنند به همین علت به "برادران عنکبوتی" معروف شده اند.

کودکان هندی به هم چسبیده

(منبع: yjc.ir)

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: تصاویر ناب، از گوشه و کنار جهان، ،
:: برچسب‌ها: کودکان خارق العاده,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!