جی میل های شما خوانده می شود

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 9 / 2 / 1393

جی میل های شما خوانده می شود

آخرين بروز رساني در قوانين گوگل منجر به افزايش نگراني ها در خصوص قانوني شدن رصد كامل پست هاي شخصي كاربران و از بين رفتن كامل حد و مرز حريم شخصي افراد شده است.
با توجه به افشاگري هاي متعدد در خصوص از بين رفتن حريم شخصي افراد در فضاي مجازي توسط ابرشركت هايي مانند گوگل اما تا به امروز هرگز خبري در خصوص تغيير در قوانين خود اين شركت ها منتشر نكرده بود، اما نگراني به وجود آمده اين است كه شركت گوگل با وضع قوانين جديد هم اكنون مي تواند پست الكترونيكي كاربران را مطالعه كنند و آنها را حتي براي اهداف مختلف اسكن كنند.
این نخستین باری است که از نوامبر گذشته تاکنون بخش یاد شده در شرکت گوگل به روز می شود و در آن به طور صریح گفته شده است که این شرکت اجازه دارد ایمیل های کاربران خود را بخواند.
گفته شده است: «زمانی که وارد حساب کاربری خود می شوید و از طریق سرویس های مختلف گوگل محتوای مورد نظر خود را ذخیره، ارسال یا دریافت می کنید، شما برای گوگل و شرکای آن یک مجوز جهانی صادر می کنید تا از اطلاعات شما استفاده کند، آن را ویرایش کند، با آن کارهای مورد نظر خود را انجام دهد و آن را در سرویس های خود مورد استفاده قرار دهد.»
در ادامه این متن آمده است: «ورود شما به حساب کاربری شخصی و استفاده از خدمات گوگل به این معنا است که این شرکت می تواند انواع اطلاعات شما از محتوای خصوصی در ارتباطات شخصی گرفته تا اطلاعات عمومی و مربوط به شبکه های اجتماعی را مورد استفاده قرار دهد. استفاده از این اطلاعات با اهداف محدود صورت می گیرد و برای ارتقاء خدمات گوگل به کار گرفته می شود»
اين اقدام گوگل شايد تازگي چنداني نداشته باشد، اما اين بار آشكارا بيان كرده است كه ايميل هاي شخصي كاربران را مي خواند.

(منبع: شگفت انگیز)

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: اینترنت، ،
:: برچسب‌ها: ایمیل, جی میل, جاسوسی, Email, Gmail,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!