خودروی عجیب پوتین

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 11 / 2 / 1393

خودروی عجیب پوتین

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه تصمیم گرفته است تا خودروی کنونی خود را که یک مرسدس از نوع "S Class" است، با یک خودروی غول پیکر از نوع "زیل لیموزین" تعویض کند. این خودرو، اولین گونه از خودروهاست که در برابر حملات هسته ای و شیمیایی مقاوم است. شرکت "زیل" سازنده این نوع از خودروها اعلام کرد، ساخت این خودرو 6 سال به طول انجامیده و با درخواست پوتین کاملا با فن آوری روسی طراحی شده است.
"زیل لیموزین" دارای 6 درب است که وزن آن به 16 تن می رسد. این خودرو دارای موتوری قوی با ظرفیت 7.7 لیتر است. لایه ای از تیتانیوم در این لیموزین بکار رفته و سقف آن نیز از نوعی آهن ویژه ساخته شده که می تواند وزن یک تانک "تی 72" را تحمّل کند.
رئیس جمهور روسیه به چیزی بیرون از این خودرو نیاز نخواهد داشت چراکه همه وسائل مورد نیاز، از جمله حمام و دوش نیز در آن پیش بینی شده است. در داخل این خودرو، یک میز با تلفن نیز وجود دارد و از داخل و خارج، به صورت الکترونیکی اداره می شود.
اتاق این خودرو قابلیت آن را دارد که در حال حرکت، به یک سالن تماس و نشست های نظامی سرّی و سازماندهی جنگ تبدیل شود.

(منبع: فردانیوز)

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: خودرو، ،
:: برچسب‌ها: پوتین, خودروی رئیس جمهور, لیموزین,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!