4 نکته طلایی برای استفاده از ماوس

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 15 / 9 / 1393

4 نکته طلایی برای استفاده از ماوس

ماوس با حالتی که به دست می دهد می تواند باعث بروز مشکلات مختلف شود، اما با رعایت چند نکته ساده نیز می توانیم جلوی این مشکلات را گرفته و کمر به نابودی آن ها ببندیم. ماوس می تواند مشکلات مختلف استخوانی و عضلانی را برای کف دست و پنجه ها به وجود آورد.

** ابتدا دقت داشته باشید ماوسی که استفاده می کنید، باید کاملا در دست شما جا بگیرد و کف دست روی ماوس سوار شود، از این رو استفاده از ماوس های کوچک یا خیلی بزرگ می توانند باعث برهم خوردگی نظم استخوان های کف دست باشند و باید از آنها پرهیز شود.

4 نکته طلایی برای استفاده از ماوس

** محل کاری سالم برای خودتان طراحی کنید تا کمتر به مشکلات سلامتی دچار شوید. اولین گام برای رسیدن به حالت درست تنظیم اندازه صندلی است تا شما را مسلط به کیبورد و ماوس قرار دهد. سپس دست خود را در حالتی بگذارید که آرنج شما زاویه 90 درجه ایجاد کند و معمولا بهتر است ماوس در فاصله کمی از کیبورد قرار داشته باشد.

4 نکته طلایی برای استفاده از ماوس


** نرمش دادن به کف دست و انگشتان را فراموش نکنید. معمولا ماوس را با دست راست کنترل می کنیم و بیشتر باید این دست را نرمش دهید.

4 نکته طلایی برای استفاده از ماوس4 نکته طلایی برای استفاده از ماوس

** برای مدت هر 5 دقیقه کار با ماوس، یک بار دست خود را برداشته و چند ثانیه ای به آن استراحت دهید. در این مواقع می توانید چند ثانیه ای دست خود را کنار ماوس گذاشته و کمی انگشتان را بکشید. با انجام این تمرینات دیگر مشکلی خاصی به سراغ دست شما نخواهد آمد.

(منبع: Yjc.ir)

 

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: علمی، رایانه، سلامت، ،
:: برچسب‌ها: تصویر, رایانه, ماوس, عوارض استفاده ناصحیح از ماوس, ورزش دست و انگشتان, Computer, Mouse,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!