سهم ما در اسفندیار شدن رحیم!

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 21 / 1 / 1392

مشائی و احمدی نژاد

کاری نداریم که مشایی خوب است یا بد، سردسته حلقه انحرافی است یا خیر و... فقط می خواهم بگویم که اگر امروز مشایی، مشایی است و نُقل هر مجلس و محفلی است به سبب عملکرد و مواضع ماست. این جریان، بادکنکی است که ما باد کرده ایم.
اگر به فرمایشات رهبری عمل می شد، امروز با جریانی مواجه نبودیم که احساس کنیم باید از همه ظرفیت ها برای محدود ساختن آن استفاده نماییم. به روزنامه ها و فضای مجازی و ... نگاه بیندازید متوجه خواهید شد که چقدر از توان ما در شکستن شاخ غولی است که خود ساخته ایم. اگر حد و مرز انتقادهای ما همان بود که رهبری بدان اشاره نمودند و از حد اعتدال خارج نمی شدیم با چنین موضوعاتی روبرو نبودیم. به عنوان مثال واکنش های آقا را بعد از صحبت مشایی درخصوص دوستی با مردم اسراییل را مرور کنید:
«حالا كسى حرف اشتباهى مي زند، عكس‌العملهائى هم در مقابل آن نشان داده مي شود. خوب، مسئله را بايد تمام كرد. اين كه يك روز يك نفر از اين طرف بگويد، يكى از آن طرف بگويد، يكى اينجور استدلال كند، يكى از آن طرف حرف بزند، درست نيست. اين التهاب‌آفرينى است. حرفى بود، گفته شد و اشتباه بود و تمام» آیا ما ماجرا را تمام کردیم؟
یا چند روز بعد از نامه معروف رهبر انقلاب در زمینه معاون اولی مشایی، آقا در جمع قاریان و حافظان قرآن بیانات مهمی داشتند که کسی بدان توجه نکرد، ایشان در آن سخنرانی فرمودند:
«من مى‌بينم تو همين قضاياى سه چهار روز اخير باز بعضى‌ها هى مي خواهند اختلافها و شكافها را بيشتر كنند؛ نه، نبايد اختلاف به وجود بيايد؛ همه با هم برادرند، همه با هم همكارى بايد بكنند؛ همه بايد براى ساختن كشور به يكديگر كمك بكنند. به كسى نبايد بيهوده تهمت زد؛ كسى را نبايد به خاطر يك امر، از همه‌ آن چيزهائى كه صلاحيت محسوب مي شود، انسان او را نفى بكند. با انصاف بايد بود؛ با انصاف بايد عمل كرد؛ با انصاف بايد حرف زد. خداى متعال در مورد دشمنان ميگويد: «و لا يجرمنّكم شنآن قوم على الّا تعدلوا اعدلوا هو اقرب للتّقوى»؛ اگر با كسى دشمنيد، اين دشمنى موجب نشود كه نسبت به او بى‌انصافى كنيد، بى‌عدالتى كنيد؛ حتّى نسبت به دشمن؛ حالا آن كه دشمن هم نيست. بى‌عدالتى‌ها را همه كنار بگذارند؛ بى‌انصافى‌ها را همه كنار بگذارند؛ همه در زير پرچم نظام اسلامى و جمهورى اسلامى جمع بشوند؛ اصولى وجود دارد، به آن اصول همه پابندى خودشان را اعلام بكنند.»
آیا ما مسئول دفتری ایشان را تحمل کردیم یا با استدلال به نامه رهبر معظم صلاحیت ایشان را برای همه مناصب زیر سوال بردیم؟ معتقدم ریشه همه اتفاقات در حرکت های افراطی است و تندروی است که تندروی را به دنبال دارد. ما در نفی مشایی تند رفتیم. رییس جمهور هم در برابر این تندروی، تند رفت.

(arshnews.ir)

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: مقالات برگزیده، ،
:: برچسب‌ها: مقام معظم رهبری, مشائی, رئیس جمهور,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!