تست هوش

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 7 / 2 / 1392

اصطلاح IQ مخفف عبارت Intelligence quotient (عددی که هوش و زیرکی شخص را نشان میدهد) می باشد. ولی آیا تا به حال فکر کرده اید که ضریب هوشی شما چقدر است؟

ضریب هوش متوسط، بین ۹۵ تا ۱۱۰ بوده و ضریب هوشی اکثر انسان ها مابین این دو عدد قرار دارد!

راهنما: تعداد سوالات ۴۰ تاست و شما ۴۰ دقیقه برای پاسخ دادن زمان دارید. برای پاسخ دادن باید مشخص کنید در جای خالی، کدامیک از اشکال A تا H باید قرار گیرد که با ۸ شکل دیگر هماهنگ باشد.


اگر آماده اید و حدود 40 دقیقه وقت دارید، برروی تصویر زیر کلیک کنید!


 

در پایان، برروی گزینه Menu و سپس گزینه Submit کلیک کنید تا نمره تست شما را نشان دهد. بطور مثال اگر سیستم به شما اعلام کند:

your IQ Is...: 127

عدد 127 نمره هوش شماست که می توانید آن را با اعداد زیر نوار قرمز مقایسه کنید تا میزان واقعی هوش شما را مشخص کند (نمره 127، حالت High یعنی «عالی» را نشان می دهد). افرادی که نمره آنان زیر 100 باشد، باید به هوش خود شک کنند و افرادی که نمرات بالاتر از 100 را کسب کنند، باید برای خود اسفند دود کنند و افراد دارای نمره بین 120 تا 140 باید به خود امیدوار شوند و از این هوش سرشار خود استفاده کنند تا به مدارج عالی دست یابند!

(برگرفته از سایت: سیمافان)


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: سرگرمی، ،
:: برچسب‌ها: تست هوش, IQ,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!